Iσοδύναμα κλάσματα

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

Κύριος διδακτικός στόχος

Oι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν και να δημιουργούν
ισοδύναμα κλάσματα με τη χρήση των γεωμετρικών μοντέλων και της τεχνικής του πολλαπλασιασμού ή της διαίρεσης αριθμητή και παρονομαστή
με τον ίδιο αριθμό.

Αναλυτικά, διερευνούμε αν οι μαθητές είναι ικανοί:

  • Nα διακρίνουν τα ομώνυμα από τα ετερώνυμα κλάσματα.
  • Nα εκφράζουν την ίδια ποσότητα με ισοδύναμα κλάσματα.
  • Nα συγκρίνουν κλάσματα κάνοντάς τα ισοδύναμα.
  • Nα απλοποιούν κλάσματα πριν τα κάνουν ισοδύναμα για να τα συγκρίνουν ή να κάνουν
    υπολογισμούς με αυτά.
  • Nα εργάζονται σε ομάδες  των 4 για την επίτευξη μιας δραστηριότητας.

πηγή: Μαθηματικά Ε τάξης, βιβλίο δασκάλου

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
     

Φτιάχνω ισοδύναμα                   Ομαδοποίηση


This entry was posted in Uncategorized and tagged by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *