ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Δεκαδικό σύστημα αρίθμησης: αξία θέσης ψηφίου/ σύγκριση, διάταξη διαχείριση διψήφιων αριθμών.
Αναλυτικά, οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
- Κατασκευάζουν διψήφιους αριθμούς με προϋποθέσεις
- Φτιάχνουν αριθμητικές αλυσίδες ξεκινώντας από οποιαδήποτε αριθμό προσθέτοντας ή αφαιρώντας δεκάδα
- Κάνουν νοερούς υπολογισμούς
- Επιλύουν προβλήματα με περισσότερο ή λιγότερο
- Συνεργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη μιας δραστηριότητας
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Φύλλο εργασίας 1 (έγχρωμο)
Φύλλο εργασίας 1 (ασπρόμαυρο)
Φύλλο εργασίας 2 (έγχρωμο)
Φύλλο εργασίας 2 (ασπρόμαυρο)
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μονάδες-Δεκάδες
Πηγή: ictgames – Βρίσκω τον αριθμό-Μονάδες-Δεκάδες
Πρόσθεση
Πηγή: ictgames – Προσθέτω 10
Pingback: Μαθηματικά Β τάξης | e-mathima