ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ Ψ ψ
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης ψιχάλα
Ορθογραφία : Ψάξε στο πιο ψηλό βουνό.
…………………………………………………………………..
- Τα παιδιά συνθέτουν το βιβλίο του γράμματος
- Η άσκηση του Β.Μ. ολοκληρώνεται νοηματικά στο Τ.Ε.
- Αναδιηγούνται την ιστορία από τη μεριά του κάθε ήρωα μπαίνοντας στη θέση του . Ακόμα δίνουν διαφορετικό τέλος στη ιστορία.
- Τα παιδιά κατασκευάζουν τους ήρωες και δραματοποιούν το παραμύθι. Χωρισμένα σε ομάδες ζωγραφίζουν σε χαρτί του μέτρου τους ήρωες του παραμυθιού σε μεγάλες διαστάσεις, καθώς και δικούς τους ήρωες που σχετίζονται με καιρικά φαινόμενα (ο Ήλιος, η Αστραπή, η Βροχή κτλ). Για να φτιάξουν την ανθρώπινη μορφή , ο/η εκπαιδευτικός ξαπλώνει στο χαρτί του μέτρου και ζητά από τα παιδιά να σχεδιάσουν το περίγραμμα του σώματός του. Εναλλακτικά, κατασκευάζουν δακτυλόκουκλες ή γαντόκουκλες και διασκευάζουν την ιστορία για κουκλοθέατρο.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Φυλλάδιο_Ψψ πηγή: http://prwtokoudouni.weebly.com/
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Συλλαβική μέθοδος (Ψ) (για αμβλύωπες)
Φύλλο εργασίας Ξ ή Ψ (για αμβλύωπες)
Προτάσεις με το Ψ
•Ο παππούς ξεκίνησε νωρίς για ψάρεμα.
•Βούτηξα ένα ψωμάκι στο γάλα μου.
•Απόψε στις έξι θα πάμε για ψώνια.
•Ψάξαμε για ταξί , αλλά πουθενά !..
•Ψέματα μου έλεγες , Αλέξη !..
•Έκοψα ψωμί , αλλά έριξα ψίχουλα κάτω.
•Ο ψαράς , έπιασε πολλά ψάρια , σήμερα!
•Ξέρω , πόσα ξόδεψες , για τα ψώνια σου !
•Η Ξένη έκοψε τα νύχια της , με το ψαλίδι.
•Στην παγωνιά , κάψαμε όλα τα ξερά ξύλα.
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Το γράμμα Ψ Τα ψώνια της δασκάλας
πηγή: http://www.stintaxi.com/
και ένα βιντεάκι….
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσεις ένα ωραίο παραμύθι με τίτλο “Ο ήλιος και ο άνεμος”
Pingback: Γλώσσα Α τάξη | e-mathima