Εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό

ΣΤΟΧΟΙ

Βασικός στόχος του μαθήματος αυτού είναι η εισαγωγή των μαθητών σε στοιχειώδεις καταστάσεις πολλαπλασιασμού, κατά τις οποίες ο πολλαπλασιασμός αντιμετωπίζεται ως επαναλαμβανόμενη πρόσθεση.

Πέρα από αυτό θα ασχοληθούμε με καταστάσεις οργανωμένων ομάδων, οι οποίες αναφέρονται στην άμεση εμπειρία του παιδιού, όπως είναι τα μέλη του σώματος του όπως είναι μάτια, αυτιά, δάχτυλα.

Θα ασχοληθούμε περισσότερο με τα πολλαπλάσια του 2, 5 και 10, τα οποία εύκολα οι μαθητές υπολογίζουν ως επαναλαμβανόμενα αθροίσματα λόγω της ευκολίας της μέτρησης ανά 2, 5 και 10

πηγή: Μαθηματικά Α τάξη, βιβλίο δασκάλου

Φύλλο εργασίας 1

Η προπαίδεια του 5_ Βατραχάκια

Η προπαίδεια του 5_Αυτοκινητάκια

Η προπαίδεια του 10_Πύραυλοι

Η προπαίδεια του 10_Σαύρες

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ


Ταξίδι στο βυθό.Η προπαίδεια του 5 και του 10Σε αυτό το παιχνίδι μπορείς να παίξεις με την προπαίδεια όποιου αριθμού θέλεις. Εγώ το διάλεξα για το 5 και το 10. Έτσι, αν θέλεις κι εσύ, πάτα στην αρχή του παιχνιδιού το 5 και το 10 για να εξασκηθείς σε αυτές τις προπαίδειες!

Παίζω με την προπαίδεια του 5 και του 10Σε αυτό το παιχνίδι μπορείς να παίξεις με την προπαίδεια όποιου αριθμού θέλεις. Εγώ το διάλεξα για το 5 και το 10. Έτσι, αν θέλεις κι
εσύ, πάτα στην αρχή του παιχνιδιού το 5 και το 10 για να εξασκηθείς σε αυτές τις προπαίδειες!

Τα νέα βιβλία
Προπαρασκευή πολλαπλασιασμού / jele.gr

This entry was posted in Uncategorized and tagged , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

One thought on “Εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό

  1. Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *