ΣΤΟΧΟΙ
1. Βασικός στόχος του κεφαλαίου αυτού είναι η οργάνωση και η επέκταση των γνώσεων των μαθητών στους αριθμούς μέχρι το 100. Οι περισσότεροι μαθητές ήδη γνωρίζουν να μετρούν μέχρι το 100, ενώ αρκετοί από αυτούς γνωρίζουν επίσης τη γραφή και την ανάγνωση των αριθμών αυτών. Στο πλαίσιο του κεφαλαίου αυτού θα επιδιώξουμε να συστηματοποιήσουμε τις γνώσεις αυτές και να τις συνδέσουμε με τη γενικότερη λογική της λειτουργίας του δεκαδικού συστήματος της αρίθμησης.Με άλλα λόγια, στόχος μας είναι να μάθουν οι μαθητές να διακρίνουν τις μονάδες και τις δεκάδες των αριθμών και να τους διατάσσουν στη σειρά.
2. Μεταξύ των στόχων αυτού του μαθήματος περιλαμβάνεται η εξοικείωση των μαθητών με τα νομίσματα των 100 ευρώ και λεπτών, έτσι ώστε να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για την εμπέδωση των αριθμών. Στο πλαίσιο παιγνιωδών δραστηριοτήτων οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν ανταλλαγές νομισμάτων (π.χ. τα 20 ευρώ είναι ίσα με δύο νομίσματα των 10 ευρώ, 10+10=20 κτλ) Κατ’ αυτόν τον τρόπο εμπεδώνουν οι μαθητές και τα αθροίσματα των δεκάδων, εκτελώντας προσθέσεις του τύπου 20+10, 20+20, 50+10 κτλ. Για τον σχηματισμό των νομισμάτων μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τον πολλαπλασιασμό: τα 50 ευρώ είναι ισοδύναμα με πέντε νομίσματα των 10 ευρώ, 5 φορές το 10 ίσον 50
πηγή: Μαθηματικά Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
Φύλλο εργασίας 4 (προηγούμενος-επόμενος αριθμός_
Φύλλο εργασίας 5 (προηγούμενος-επόμενος αριθμός)
Φύλλο εργασίας 6 (προηγούμενος-επόμενος αριθμός)
Φύλλο εργασίας 7 (προηγούμενος- επόμενος αριθμός)
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Παζλ με χαρτονομίσματα Εφαρμογή Οριζόντιο Αριθμητήριο
Σ συμπιεσμένη μορφή για να
τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας
Συλλογή από συνδετήρες/jele.gr Ο κουμπαράς – Χρήματα/jele.gr
Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima