ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Οι μαθητές να μπορούν να αναπτύσσουν διαφορετικές στρατηγικές επίλυσης ενός προβλήματος και ελέγχου της ορθότητάς της.
Αναλυτικά, διερευνούμε αν οι μαθητές είναι ικανοί:
- να αναγνωρίζουν τα δεδομένα και τα ζητούμενα μέσα σε ένα πλήθος πληροφοριών,
- να χρησιμοποιούν την εκτίμηση ως στρατηγική επίλυσης προβλημάτων,
- να μοντελοποιούν προβλήματα με ζωγραφική , πίνακα, εποπτικό υλικό,
- να εργάζονται σε ομάδες των 2 ή των 4 για την επίτευξη μίας δραστηριότητας
πηγή: Μαθηματικά Ε τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ζυγός σύγκρισης
πηγή: http://www.teacherled.com/
πού είναι φύλλα εργασίας;
δεν τα έχετε πια διαθέσιμα;
ευχαριστώ
Σε αυτή την ενότητα δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα φύλλα εργασίας. Επειδή είναι προσωπική η δουλειά, δεν έχω καταφέρει ακόμα να ολοκληρώσω και να αναρτήσω υλικό για όλα τα μαθήματα. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνετε.