Πεπόνι, πεπόνι

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

ΣΤΟΧΟΙ (Επεξεργασία του Π,Π)

  • Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης πεπόνι

………………………………………………………………………………….

  • Τα παιδιά δημιουργούνν το βιβλίο του γράμματος
  • Κατά τη συζήτηση της εικόνας επισημαίνεται το καπέλο που βρίσκεται στο αυτοκίνητο, γιατί αποτελεί ένδειξη για την εξέλιξη της πλοκής.
  • Με αφορμή την εικονογράφηση,ο/η εκπαιδευτικός συζητά με τα παιδιά για τις ταμπέλες στους πάγκους της λαϊκής λαο των καταστημάτωνπώλησης τροφίμων και το περιεχόμενό τους.
  • Τα παιδιά συζητούν για τα ταξίδια και τις περιπέτειες του παπαγάλου. Η αφήγηση καταγράφεται από τον/την εκπαιδευτικό και αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία εικονογραφημένου βιβλίου της τάξης (διαθεματική δραστηριότητα με τα εικαστικά  και τη μελέτη του περιβάλλοντος)
  • Ο/η εκπαιδευτικός μπορεί  να διαβάσει στην τάξη το ποίημα “Ο παπαγάλος” του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Επιπλέον μπορούν να μάθουν το τραγούδι “Ως πότε, παπαγάλοι”με στίχους της Μαριανίνας Κριεζή, από το μουσικό έργο “Εδώ Λιλιπούπολη”

πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
 
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Πεπόνι, πεπόνι

Αντιγραφή Π,π
Πεπόνι, πεπόνι (για αμβλύωπες)

 
Π   π  Χωρίς τίτλο
καρτέλα με το Π         Πι                      Πι (για αμβλύωπες)
 
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

Διαφάνεια6 Διαφάνεια7 Διαφάνεια8

 
πηγή: http://pelekanou.blogspot.gr/
 
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

      Picture
Ο πίνακας του Γρύλου (Π,π)                             Το γράμμα Π πηγή:http://www.stintaxi.com

και μερικά ωραία βιντεάκια …

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *