Όλοι στον κήπο

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

ΣΤΟΧΟΙ (ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ Ο,ο)

  • Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης σάκος
  • Ο/η εκπαιδευτικός υποδεικνύει τη λέξη όχι , την οποία μαθαίνουν ολικά.

Ορθογραφία: κότα

 

……………………………………………………………………………………………………………….

  • Τα παιδιά συνθέτουν το βιβλίο του γράμματος
  • Με αφορμή τις ασκήσεις , ο/η εκπαιδευτικός φέρνει στην τάξη βιβλία και άλλα έντυπαμε συνταγές. Συζητά με τα παιδιά το περιεχόμενό τους , καθώς και το αν στην οικογένειά τους καταγράφουν συνταγές.

Μπορεί να οργανωθεί μία συνάντηση με γονείς στην τάξη για να μαγειρέψουν σε ομάδες μία απλή συνταγή ( διαθεματική δραστηριότητα που προεκτείνεται στα μαθηματικά, τα εικαστικά και τη μελέτη περιβάλλοντος)

  • Με αφορμή την άσκηση 4 του Τ.Ε. ο/η εκπαιδευτικός φέρνει στην τάξη προσκλήσεις διαφορετικών ειδών. Τα παιδιά διατυπώνουν υποθέσεις για το περιεχόμενό τους και τις διαφορές τους. Ο/η εκπαιδευτικός τις διαβάζει και συζητούν για αυτές.
  • Προτείνεται να μάθουν το πρώτο από τα Έξι τραγούδια για ποντίκια του Γ. Κουρουπού , που περιέχονται στον ομώνυμο ψηφιακό δίσκο (CD)

 

πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Όλοι στον κήπο

Όλοι στον κήπο (για αμβλύωπες)
 

ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

 

Διαφάνεια18  Διαφάνεια19

Διαφάνεια20  Διαφάνεια21
 
πηγή: http://pelekanou.blogspot.gr/
 

Picture

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Picture         Picture

Το γράμμα Ο πηγή:http://www.stintaxi.com     Η φωνή Ο πηγή: www.jele.gr




και μερικά ωραία βιντεάκια…


 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *