ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
Σταθεροποίηση των γνώσεων για τους συμμιγείς και τους δεκαδικούς. Προετοιμασία για τις μετατροπές μονάδων
Αναλυτικά: Στόχοι μας θα είναι τα παιδιά να είναι ικανά :
- να μετατρέπουν συμμιγείς αριθμούς σε δεκαδική μορφή (μονάδα αναφοράς μέτρο, κιλό, ευρώ),
- να εμπεδώσουν τις σχέσεις μεταξύ των μονάδων μέτρησης μήκους και βάρους, των πολλαπλασίων και των υποδιαιρέσεων τους,
- να εκτελούν προσθέσεις και αφαιρέσεις συμμιγών με κρατούμενο και δανεικό,
- να γενικεύσουν τις συνήθεις τεχνικές πρόσθεσης και αφαίρεσης δεκαδικών , για δεκαδικούς με τρία δεκαδικά ψηφία,
- να διαχειρίζονται συμμιγείς και δεκαδικούς αριθμούς σε απλές καταστάσεις πολλαπλασιασμού
πηγή: Μαθηματικά Δ τάξης, βιβλίο δασκάλου
Απαντήσεις στις ασκήσεις του Βιβλίου του Μαθητή και του Τετραδίου Εργασιών
Καλησπέρα, στις απαντήσεις που έχετε δώσει στο φυλλάδιο με τις μετατροπές των δεκαδικών σε συμμιγείς, πώς προκύπτουν οι μετατροπές που έχετε δώσει, όσον αφορά τις ημέρες, ώρες, λεπτά; Ή μήπως υπάρχει κάποιο λάθος;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μπούρα Ειρήνη
Εχετε δίκιο!
Παρακαλω η συντακτρια να διορθωσει το λαθος αυτο και στη θεωρια όπου αναφέρει ως παράδειγμα 2ωρες και 30 λεπτα ότι είναι 2,30 και από τα φυλλάδια των ασκησεων τα σχετικα με τις μέρες , ώρες και λεπτά καθως απαιτουν ειδικες μαθηματικες διεργασίες που δεν γνωρίζουν ακόμα οι μαθητές τις τετάρτης τάξης και δεν βγαίνουν κιόλας ακριβή αποτελεσματα.
οι 2 ωρες και 30 λεπτά είναι 2,5 ώρες . όχι 2,3.