ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Oι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να συνδέσουν τη διαδικασία μέτρησης του εμβαδού μιας επιφάνειας με τις μονάδες μέτρησης επιφάνειας και να παρατηρήσουν ότι μια επιφάνεια δε χρειάζεται να έχει σχήμα τετραγώνου για να έχει εμβαδόν 1 τ.μ.
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να είναι ικανοί:
- Nα κατασκευάσουν το τετραγωνικό μέτρο και το τετραγωνικό δεκατόμετρο ώστε να αισθητοποιήσουν τις διαστάσεις τους.
- Nα διαφοροποιήσουν το τετραγωνικό μέτρο από το μέτρο.
- Nα διενεργούν μετατροπές ανάμεσα σε μονάδες μέτρησης επιφάνειας.
- Nα μπορούν να επιλέξουν την κατάλληλη μονάδα ανάλογα με την επιφάνεια που θέλουν
να μετρήσουν. - Nα επιλύουν προβλήματα καθημερινής ζωής που σχετίζονται με κάλυψη επιφάνειας.
- Nα συνεργάζονται σε ομάδες των 4 για την επίτευξη μιας δραστηριότητας.
πηγή: Μαθηματικά Ε τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ