Κριτήρια διαιρετότητας του 2 του 5 και του 10

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
PictureΚύριος διδακτικός στόχος

Oι μαθητές θα πρέπει να μπορούν νοερά να βρίσκουν πότε ένας αριθμός διαιρείται ακριβώς με το 2, 5, 10, πότε αφήνει υπόλοιπο 1 όταν διαιρείται με το 2, πότε αφήνει υπόλοιπο 1, 2, 3, 4 όταν διαιρείται με το 5, και πότε αφήνει υπόλοιπο 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8, 9 όταν διαιρείται με το 10.
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να είναι ικανοί:

  • Nα διακρίνουν τις έννοιες διαιρέτης ενός αριθμού και πολλαπλάσιο ενός αριθμού.
  • Nα κατανοήσουν τα κριτήρια διαιρετότητας του 2 (άρτιοι αριθμοί), του 5 (όσοι τελειώνουν
    σε 5 ή 0) και του 10 (όσοι τελειώνουν σε 0).
  • Nα χρησιμοποιούν κριτήρια διαιρετότητας για να λύνουν απλά προβλήματα καθημερινότητας.
  • Nα συνεργάζονται σε ομάδες των 4 για την επίτευξη μιας δραστηριότητας.

πηγή: Μαθηματικά Ε τάξης, βιβλίο δασκάλου

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

This entry was posted in Uncategorized and tagged , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *