Στόχος του κεφαλαίου αυτού είναι να οδηγήσει τους μαθητές να καταστούν ικανοί να:
- χρησιμοποιούν εκφράσεις από την καθημερινή ζωή σχετικές με τα κλάσματα και να εμβαθύνουν στη σημασία τους.
- πραγματοποιούν χωρισμούς, διπλώσεις και μοιρασιές σε ίσα μέρη και να αξιολογούν τις σχέσεις μεταξύ των μεριδίων της διανομής.
- συνδέσουν τη γραφή των κλασματικών μονάδων με το μέρος του όλου μίας ποσότητας
πηγή: Μαθηματικά Γ τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Φύλλο εργασίας 2
Υλικό κυκλοφοριακής αγωγής
Φύλλο εργασίας 3
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μπορείς να περάσεις στην απέναντι όχθη;