ΣΤΟΧΟΙ
Μέσω του μαθήματος αυτού επιδιώκουμε την άσκηση των μαθητών ώστε να καταστούν ικανοί να:
- τοποθετούν στη σειρά τις διαδοχικές φάσεις της εξέλιξης γεγονότων μικρής και μεγάλης χρονικής διάρκειας
- εκτιμούν κατά προσέγγιση τη χρονική διάρκεια των γεγονότων
- χειρίζονται σωστά το ακόλουθο λεξιλόγιο, πάντοτε μέσα στο ανάλογο επικοινωνιακό πλαίσιο: “μέρα-νύχτα (ημερονύχτιο)”, “πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ”, “προχθές-χθες-σήμερα-αύριο-μεθαύριο”, “πριν-τώρα-μετά-ύστερα”, “νωρίς-νωρίτερα-αργά-αργότερα”, “χρόνος-έτος”, “ημέρες της εβδομάδας”, “μήνες”, “έτος”
πηγή: βιβλίο δασκάλου, Μαθηματικά Α τάξης
Καρτέλες με τις ημέρες, τους μήνες και τις εποχές
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Η έννοια του χρόνου / jele.gr Χρονική ακολουθία
Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima