ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟΧΟΙ (ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ Δ,δ)
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης σανίδα.
Ορθογραφία: Ένα δώρο για το κουτάβι.
…………………………………………………………………………………………………………………..
- Τα παιδιά προχωρούν στη δημιουργία του γράμματος.
- Οι μαθητές συζητούν δικές τους εμπειρίες από διακοπή ρεύματος. Πως αισθάνονται; Ποιες λύσεις φωτισμού βρίσκουν; Ποιες συσκευές δε λειτουργούν;Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχε ρεύμα; Καταγράφουν και εικονογραφούν τις προτάσεις τους. Π.χ. θα έπλενα τα ρούχα στο ποτάμι, θα μαγείρευα στη φωτιά κτλ.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Φυλλάδιο_Δδ πηγή: http://prwtokoudouni.weebly.com/
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Μόνος στο σκοτάδι (για αμβλύωπες)
Συλλαβική μέθοδος (Δ) (για αμβλύωπες)
Το γράμμα Δ (για αμβλύωπες)
Προτάσεις με το Δ
•Ο Δήμος μου έδωσε το τόπι.
•Η Τασία πήρε το ποδήλατο του Θοδωρή.
•Ο οδηγός έπιασε το τιμόνι.
•Ο Τάκης πήρε ένα δέμα με δώρα.
•Η Δανάη πήγε περίπατο στη θάλασσα.
•Τώρα θα δούμε τηλεόραση!
•Εγώ δεν θέλω παγωτό τώρα!
•Μου έδωσε δέκα καραμέλες.
•Ο Δήμος άκουσε το παραμύθι της γιαγιάς.
•Ο Θωμάς πήγε διακοπές στο νησί.
•Δώσε το δώρο στην Αθανασία.
•Ο Θοδωρής ήθελε ένα παραμύθι.
και μερικά ωραία βιντεάκια….
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
πηγή: http://www.stintaxi.com/