Μες στο μουσείο

PictureΣτόχοι της ενότητας

  • Άντληση πληροφορίας από λεζάντα.
  • Δημιουργία λεζάντας.
  • Περιγραφή αντικειμένου και χώρου.
  • Καλλιέργεια λεξιλογίου (χρώματα, σχήματα, τοπικά επιρρήματα, ηχοποίητες λέξεις).
  • Θηλυκά ουσιαστικά σε -η.
  • Γνωριμία με το αόριστο άρθρο.
  • Γνωριμία με τη λαογραφική παράδοση του τόπου μας.

πηγή: Γλώσσα Β τάξης, βιβλίο δασκάλου

Φύλλα εργασίας – θηλυκά ουσιαστικά σε -η

Φύλλο εργασίας – Αόριστο άρθρο

Καρτέλες με τα τοπικά επιρρήματα

Επαναληπτικό διαγώνισμα
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ




 

This entry was posted in Uncategorized by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *