ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Ορθογραφία: 1η. Άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνα. (σ.51, του Β.Μ.)
2η. Το βράδυ ο Μολύβιος νυστάζει.
- Ο/η εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να περιγράψουν προφορικά ένα χελιδόνι. Η περιγραφή καταγράφεται στον πίνακα ή σε χαρτί του μέτρου.
- Επιπλέον ζητά από τους μαθητές να περιγράψουν εικόνες από βιβλία ή περιοδικά που φέρνουν στην τάξη. Τα παιδιά χωρίζονται σε μικρές ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει μυστικά μία εικόνα, τη συζητά και καταγράφει τις λέξεις που θεωρούνται απαραίτητες για την περιγραφή της. Γράφει την περιγραφή και τη διαβάζει στους υπόλοιπους, οι οποίοι θα πρέπει να μαντέψουν το θέμα της εικόνας.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Φύλλο εργασίας 1 (για αμβλύωπες)
Φύλλο εργασίας 2 (για αμβλύωπες)
Κλίση των ρημάτων Χρονική Διαδοχή
πηγή:www.jele.gr