Χωρίς φως

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

ΣΤΟΧΟΙ (ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ Φ,φ)

  • Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης φως.

Ορθογραφία: Το σύννεφο έφερε βροχή.

……………………………………………………………………………..

  • Ακολουθεί η δημιουργία του βιβλίου του γράμματος.
  • Παιδιά και εκπαιδευτικός συζητούν για παραμύθια που γνωρίζουν από αφηγήσεις μελών της οικογένειάς τους. Συζητούν για τη σχέση των μύθων και των δοξασιών με την επιστημονική εξήγηση των καιρικών φαινομένων.
  • Ζητείται από τα παιδιά να πληροφορηθούν από μέλη της οικογένειάς τους τοπικές παραδόσεις σε σχέση με τα καιρικά φαινόμενα και να τις αφηγηθούν στην τάξη.
  • Ο/η εκπαιδευτικός διαβάζει ή αφηγείται το μύθο του Αιόλου.

πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου


ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


Το γράμμα Φ (έγχρωμο)
Το γράμμα Φ (ασπρόμαυρο)


Συλλαβική μέθοδος (Φ)(έγχρωμο)
Συλλαβική μέθοδος (Φ)(ασπρόμαυρο)


Χωρίς φως(έγχρωμο)
Χωρίς φως(ασπρόμαυρο)


Το γράμμα φ


Αντιγραφή το φ


Το γράμμα Φ

Καρτέλες: Φα    Φε    Φι    Φο     Φυ    Φω

Φ    f
Καρτέλα με το Φ          Φι

Φυλλάδιο_Χχ πηγή: http://prwtokoudouni.weebly.com/

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ

Συλλαβική μέθοδος (Φ) (για αμβλύωπες)

Το γράμμα Φ (για αμβλύωπες)

Χωρίς φως (για αμβλύωπες)

Προτάσεις με το Φ

  • Η  Βάσω  φόρεσε  το  καλό  της  φόρεμα.
  • Ο  Φάνης  αγόρασε  από  το  μανάβη  σταφύλια.
  • Ο  φίλος  μου  φόρεσε  το  πανωφόρι  του.
  • Στην  κορυφή  του  βουνού  ανάψαμε  φωτιά.
  • Ο  Θωμάς  έκοψε  το  φάκελο  με  το  ξυράφι.
  • Ο  Θάνος  βοήθησε  το  Φώτη  στα  μαθήματα.
  • Θέλω  να  πάρω  τηλέφωνο  το  Φάνη.
  • Φέρε  μου , σε  παρακαλώ , έναν  καφέ.
  • Ανάψαμε  φωτιά , για  να  ζεστάνουμε  το  φαγητό.
  • Ο  Φάνης  έκοψε  το  χέρι  του , με  το  ξυράφι.
  • Ψάρια!  Φώναζε  ο  ψαράς.
  • Φυτέψαμε  στον  κήπο  μας  μια  ροδιά.

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Picture   2403241

Το γράμμα Φ                                                  Το φαγητό στη φωτιά (Φ,φ)

πηγή: http://www.stintaxi.com/

και ένα βιντεάκι….

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *