Οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να φτιάχνουν διψήφιους αριθμούς,αξιοποιώντας τη φωνολογική ανάλυση και να τους διαχειρίζονται (προσθέσεις και αφαιρέσεις με το 10 και περάσματα της δεκάδας με πολλούς τρόπους).
Αναλυτικά οι μαθητές πρέπει να μπορούν να :
- αξιοποιούν τη φωνολογική ανάλυση και τον άβακα, για να δίνουν αξία στα ψηφία του αριθμού σύμφωνα με το δεκαδικό σύστημα αρίθμησης.
- συγκρίνουν και να διατάσσουν αριθμούς μέχρι το 100
- χρησιμοποιούν εποπτικό υλικό για τον έλεγχο των εργασιών τους
- βρίσκουν αθροίσματα και διαφορές “πατώντας” στη δεκάδα ή με τη βοήθεια της αριθμογραμμής
- εργάζονται σε ομάδες των δύο για την επίλυση προβλημάτων
πηγή: Μαθηματικά Β τάξη, βιβλίο δασκάλου
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Βάζω τους αριθμούς στη σειρά από τον μικρότερο στο μεγαλύτερο Κάνε διπλό κλικ πάνω στην κάμπια που γράφει “1 to 100”, σύρε τους αριθμούς από το μικρότερο στο μεγαλύτερο πάνω στο σώμα της και πάτα την πασχαλίτσα για να δεις, αν μάντεψες σωστά.Για να συνεχίσεις κάνε κλικ επάνω στον ήλιο.
Βάζω τους αριθμούς στη σειρά από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο Διάλεξε το κίτρινο μπλουζάκι, κάνε κλικ στο τρίτο 3ο για να παίξεις με αριθμούς έως το 100. Κρέμασε τα μπλουζάκια στο σχοινί. Ξεκίνησε από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο.
Παίξε με τις μονάδες και τις δεκάδες
Pingback: Μαθηματικά Β τάξης | e-mathima