ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Εξοικείωση με την έννοια του πολυγώνου.
Αναλυτικά: Στόχοι μας θα είναι τα παιδιά να είναι ικανά :
- να αναγνωρίζουν επίπεδα σχήματα σε σύνθετο σχήμα,
- να κατατάσσουν τα πολύγωνα με βάση το πλήθος των πλευρών-γωνιών,
- να σχεδιάζουν πολύγωνα με χάρακα σε πλέγμα και χωρίς πλέγμα,
- να χωρίζουν πολύγωνα σε τυχαία ή συγκεκριμένα σχήματα,
- να συνθέτουν ένα πολύπλοκο σχήμα χρησιμοποιώντας επιμέρους επίπεδα σχήματα,
- να χρησιμοποιούν ορολογία για να στηρίξουν μία επιμέρους άποψή τους
πηγή: Μαθηματικά Δ τάξης, βιβλίο δασκάλου
Φύλλα εργασίας
Απαντήσεις στις ασκήσεις του Βιβλίου του Μαθητή και του Τετραδίου Εργασιών
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
πηγή: http://inschool.gr/4math.html
Για περισσότερες διαδραστικές εφαρμογές πατήστε εδώ
Στην άσκηση 4α Φύλλο εργασίας 1, ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥΓΩΝΑ η απάντηση είναι να το διπλώσουμε στη μέση?
Καλημέρα,
στην άσκηση που αναφέρεσαι δε χρειάζεται να διπλώσουμε. Απλά με το χάρακα τα παιδιά σχηματίζουν τρίγωνα και ορθογώνια.
Τα τρίγωνα μπορούν να σχηματιστούν στα μανίκια και το ορθογώνιο στην μπλούζα (χωρίς τα μανίκια).
Υπάρχουν και άλλες πιθανές απαντήσεις. Τις δεχόμαστε ως σωστές.
Ευχαριστώ. Υπέθεσα ότι έπρεπε να είναι ακριβώς τα κομμάτια και δεν ταίριαζε. Με την αποδοχή αυτή υπάρχει και άλλη λύση. Όπως κλέινωντας το ορθογώνιο, τραβάμε διαγώνια γραμμή και έχουμε 2 τρίγωνα. Στη συνέχεια κλείνουμε με 2 γραμμές τα μανίκια και έχουμε 1 ορθογώνιο.