Μέτρηση του χρόνου

Picture Στην προηγούμενη τάξη οι μαθητές ασκήθηκαν στο να κατανοούν και να συγκρίνουν χρονικές διάρκειες όπως η ημέρα, η εβδομάδα, ο μήνας και το έτος αλλά και να διαβάζουν ημερολόγια και να αναγνωρίζουν σε συμβατικά και ηλεκτρονικά ρολόγια την ένδειξη σε ολόκληρες ώρες, σε μισές ώρες αλλά και σε τέταρτα.
Στο κεφάλαιο αυτό θα εμβαθύνουμε και θα επεκτείνουμε τις ικανότητες των παιδιών στη μέτρηση του χρόνου με μονάδα μέτρησης την ώρα και τα λεπτά. Ειδικότερα επιμέρους στόχοι μας είναι να γίνουν οι μαθητές ικανοί να:

  • αναγνωρίζουν και να λένε την ώρα με προσέγγιση του πλησιέστερου λεπτού.
  • υπολογίζουν τη διάρκεια που έχει ένα γεγονός ή που μεσολαβεί από ένα γεγονός σε ένα άλλο.
  • κατασκευάζουν ένα πρόγραμμα με βάση τον χρόνο.
  • χωρίζουν το εικοσιτετράωρο (από τα μεσάνυχτα μέχρι τα μεσάνυχτα) σε περιόδους π.μ. και μ.μ.
  • λύνουν προβλήματα στα οποία υπάρχει η έννοια του χρόνου.
  • συνδέουν τον χρόνο με τα κλάσματα στις μισές ώρες και στο τέταρτο.

πηγή: Μαθηματικά Γ τάξης, βιβλίο δασκάλου

Φύλλο εργασίας 1

Φύλλο εργασίας 2

Φύλλο εργασίας 3

Για περισσότερα φύλλα εργασίας πατήστε εδώ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ



Μαθαίνω την ώρα





 
Σταυρόλεξο_Η ώρα
 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *