Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλεία σας, αφού ως εκπαιδευτικός γνωρίζω πολύ καλά τι απαιτεί μια τόσο πολύπλοκη εργασία!
Δύο παρατηρήσεις, στο συγκεκριμένο επαναληπτικό φυλλάδιο:
1. Στην άσκηση 1 για να συμπληρώσει κάποιος μια “σειρά” αριθμών (μοτίβο) πρέπει να έχει ικανό αριθμό στοιχείων. Π.χ στην πρώτη σειρά μετά το 19 αντί 20 κάποιος μπορεί να βάλει 21 ή 38 κ.λπ.
2. Στην άσκηση 3 δεν είναι απόλυτα σαφής η διατύπωση του προβλήματος. Η μαθηματική έκφραση είναι πολύ σημαντική από μικρές ηλικίες οπότε εξίσου σημαντική είναι και η διατύπωση των μαθηματικών εκρράσεων-προβλημάτων. Για παράδειγμα το πρόβλημα θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής: “Κάθε κουτί έχει 10 σπίρτα. Ζωγράφισε πόσα είναι έξω από το κουτί, αν ο αριθμός πάνω στο κουτί δείχνει πόσα έχουν μείνει μέσα σ’ αυτό.”
Με εκτίμηση,
Μπούτης Μιχάλης, Μαθηματικός
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις παρατηρήσεις σας. Είναι σημαντικό για εμένα να εντοπίζονται λάθη ώστε να μπορώ να βελτιώσω την ποιότητα και ορθότητα των ασκήσεων.
Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima
Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλεία σας, αφού ως εκπαιδευτικός γνωρίζω πολύ καλά τι απαιτεί μια τόσο πολύπλοκη εργασία!
Δύο παρατηρήσεις, στο συγκεκριμένο επαναληπτικό φυλλάδιο:
1. Στην άσκηση 1 για να συμπληρώσει κάποιος μια “σειρά” αριθμών (μοτίβο) πρέπει να έχει ικανό αριθμό στοιχείων. Π.χ στην πρώτη σειρά μετά το 19 αντί 20 κάποιος μπορεί να βάλει 21 ή 38 κ.λπ.
2. Στην άσκηση 3 δεν είναι απόλυτα σαφής η διατύπωση του προβλήματος. Η μαθηματική έκφραση είναι πολύ σημαντική από μικρές ηλικίες οπότε εξίσου σημαντική είναι και η διατύπωση των μαθηματικών εκρράσεων-προβλημάτων. Για παράδειγμα το πρόβλημα θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής: “Κάθε κουτί έχει 10 σπίρτα. Ζωγράφισε πόσα είναι έξω από το κουτί, αν ο αριθμός πάνω στο κουτί δείχνει πόσα έχουν μείνει μέσα σ’ αυτό.”
Με εκτίμηση,
Μπούτης Μιχάλης, Μαθηματικός
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις παρατηρήσεις σας. Είναι σημαντικό για εμένα να εντοπίζονται λάθη ώστε να μπορώ να βελτιώσω την ποιότητα και ορθότητα των ασκήσεων.