Διάκριση των συμβόλων “+” και “-“

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ


Picture ΣΤΟΧΟΙ

Δύο είναι οι βασικοί στόχοι του μαθήματος αυτού

  • Η περαιτέρω άσκηση των μαθητών στην πράξη της αφαίρεσης
  • Η άσκηση των μαθητών στη δεξιότητα να διαφοροποιούν τη γραφή της αφαίρεσης και της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων. Με βάση δηλαδή τη γραφή του “+” και του “-” οι μαθητές πρέπει να αντιλαμβάνονται αμέσως πότε έχουμε πρόσθεση και πότε αφαίρεση.  Όταν μέχρι τώρα είχαμε δύο αριθμούς , οι αριθμοί αυτοί συνδέονταν με το σύμβολο “+” , διότι η πρόσθεση ήταν η μόνη πράξη που γνώριζαν οι μαθητές. Στο εξής επισημαίνουμε στους μαθητές ότι πρέπει να διαβάζουν προσεχτικά το σύμβολο που συνδέει τους δύο αριθμούς και να κατανοούν τη σύνδεση την οποία προδιαγράφει το εκάστοτε σύμβολο.

πηγή: Μαθηματικά Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
Φύλλο εργασίας 1

 

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Τα μπερδεμένα τετράδια

Η πράξη της πρόσθεσης και της αφαίρεσης/ jele.gr



This entry was posted in Uncategorized and tagged , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

One thought on “Διάκριση των συμβόλων “+” και “-“

  1. Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *