Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με προϋποθέσεις

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ

PictureΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

Οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να κατασκευάζουν διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση και αφαίρεση χρησιμοποιώντας διαφορετικές στρατηγικές (το πάτημα στη δεκάδα είναι μία από αυτές)

Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:

  • Διακρίνουν ότι η πρόσθεση και η αφαίρεση είναι αντίστροφες πράξεις και τις χρησιμοποιούν στην κατασκευή ενός αριθμού
  • Αφαιρούν με τη μέθοδο του συμπληρώματος (πόσα θέλω από το 45 για να φτάσω στο 50)
  • Αντιλαμβάνονται ότι ένας αριθμός μπορεί να εκφράζει το αποτέλεσμα μιας μέτρησης μήκους
  • Εργάζονται κατά ομάδες των 4 στην επίλυση και κατασκευή προβλημάτων και στη διεξαγωγή παιχνιδιών

πηγή: Μαθηματικά Β τάξη, βιβλίο δασκάλου

Φύλλο εργασίας 1
Φύλλο εργασίας 2

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

           

Αριθμοσκουλίκι- Παίζω με προσθέσεις                    Παίζω με τις αφαιρέσεις

 




 
 

            

Παιχνίδι αφαίρεσης                                             Ποιος αριθμός λείπει; (Συμπλήρωμα)

 

Αφαιρέσεις -Συμπλήρωμα :Κάνε τις αφαιρέσεις πηγαίνοντας από το μικρότερο στο μεγαλύτερο.Αυτό το παιχνίδι θέλει λίγη προσοχή.  Παράδειγμα: γράφω στο καφετί κουτάκι 3 βήματα που χρειάζεται να κάνω από το 27 μέχρι την κοντινότερη δεκάδα που είναι το 30.  Στη συνέχεια γράφω το 40 που είναι τα βήματα μέχρι τη δεκάδα του αριθμού που θέλω να φτάσω (70) και τέλος γράφω τις μονάδες που χρειάζομαι ακόμα. Στο τέλος προσθέτω όλα τα βηματάκια που έκανα και τα γράφω δίπλα στην πράξη!

Με λίγη εξάσκηση θα τα καταφέρεις

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

1 thought on “Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με προϋποθέσεις

  1. Pingback: Μαθηματικά Β τάξης | e-mathima

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *