Χρονική ακολουθία

Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για να κατεβάσετε εντελώς δωρεάν και να εκτυπώσετε φύλλα εργασίας με τη χρονική ακολουθία. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστα και κατάλληλα για παιδιά νηπιαγωγείου και για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικά ανάγκες.

 

 

Μία ζεστή μέρα

Η Μαρία αγαπάει τα λουλούδια

Ο Πάτρικ και ο Ίβαν πηγαίνουν στο σχολείο

Ο Πέτρος έχει ένα μικρό πρόβλημα

Ο Ρίκι και η Ντίντι παίζουν στο χιόνι

Ο Σαμ αγαπάει τα αθλήματα

Τι κάνει η Μαρία πριν πάει για φαγητό

Τι κάνει ο Μάνος στο τέλος της ημέρας του

Τι συμβαίνει στην παιδική χαρά

Πηγή:  www.kskids.com

 

                       

το παραμύθι                            η κούνια                             τα γενέθλια

                          

στο μπάνιο                             στον κήπο                          το κοτόπουλο

 
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ

Παρακάτω θα βρείτε καρτέλες χρονικής ακολουθίας. Μπορείτε να τις εκτυπώσετε, να τις πλαστικοποιήσετε και να παίξετε με το παιδί.

Ο Μιχάλης βουρτσίζει τα δόντια του

Παρακάτω παρουσιάζεται μία συλλογή από εικόνες. Εκτυπώστε τες και ζητήστε από το μαθητή να τις βάλει στη σειρά. Αρχικά είναι μόλις δύο. Στη συνέχεια γίνονται τρεις και αυξάνει και ο βαθμός δυσκολίας.

Σειροθέτηση εικόνων

 

Ας παίξουμε και στον υπολογιστή!Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξετε με τους μαθητές σας το παιχνίδι της χρονικής ακολουθίας. Στο παιχνίδι αυτό τα παιδιά πρέπει να βάλουν στον πίνακα τις εικόνες στη σωστή σειρά.



Το παιχνίδι της χρονικής ακολουθίας

 

 

Το παιχνίδι της χρονικής ακολουθίας

8 thoughts on “Χρονική ακολουθία

  1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΑΣ !!
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ !!!

    • ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΟ comment ?

  2. ευχαριστώ πάρα πολύ. θα προσπαθήσω να διορθώσω το θέμα με τις διαφημίσεις.

  3. Καλημέρα!!Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Είμαι νηπιαγωγός και στο τμήμα μου έχω ένα παιδάκι με σύνδρομο Asperger. Ενω θέλει να επικοινωνήσει και να παίξει με άλλα παιδιά δυστυχώς δε μπορει.Πολλές φορές δεν μπαίνει στην ομάδα και δεν κάνει ομαδικές εργασίες παρά μόνο όταν κάθομαι εγώ δίπλα του.Να τον ενσωματώνω? Επίσης επαναλαμβάνει λόγια και ατάκες απο παιδικές σειρές συνέχεια. Εχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να τον σταματάω. Και η βλεμματική του επαφή είναι μειωμένη.Συγχέει τις προσωπικές αντωνυμίες στον προφορικό του λόγο. Για παράδειγμα λεει:΄΄εμένα δε θα κάνω τίποτα.΄΄ (αντί εγώ).Και τέλος δεν απαντάει πάντα σε ερωτήσεις που του κάνω .Πως θα μπορούσα να τον βοηθήσω?

    Σας ευχαριστώ πολύ!!

  4. Καταρχήν καλησπέρα σε όλους και όλες και πολλά συγχαρητήρια για το σάιτ!
    Είμαι ψυχολόγος με χρόνια εμπειρίας στην ειδική αγωγή και ιδιαίτερα στον αυτισμό και την νοητική υστέρηση.
    Για την φίλη νηπιαγωγό έχω να πω ότι ήδη έχει προσεγγίσει πολύ καλά το παιδί και το όλο θέμα από τη στιγμή που δείχνει τέτοια ευαισθησία και φροντίδα.
    Στον αυτισμό η βασική ίσως και μοναδική δυσκολία θα έλεγα είναι η αδυναμία κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Υπάρχουν άφθονα σάιτ στο διαδίκτυο όπου θα μπορούσε κανείς να διαβάσει σε αδρές γραμμές τι ακριβώς συμβαίνει. Το “γιατί” παραμένει ακόμα θέμα προς συζήτηση.
    Η βασική πηγή ενημέρωσης και πληροφόρησης όμως θα έλεγα μέσα από την εμπειρία μου ότι παραμένουν οι ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ του παιδιού.
    Κανονίστε ένα ραντεβού μαζί τους, δείξτε τους το ενδιαφέρον σας χωρίς όμως να φανεί ότι σας έχει δημιουργήσει πρόβλημα το παιδί και γιαυτό τους φωνάζετε. Τονίστε τα δυνατά του σημεία και ζητήστε τη βοήθειά τους για να το καταλάβετε καλύτερα ώστε να μπορεί να απολαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερα οφέλη από την δυναμική της τάξης.
    Βεβαίως και ο στόχος είναι Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ. Πολύ σωστή η παρατήρηση!
    Ένας πελάτης με σύνδρομο ASPERGER είχε γράψει απευθυνόμενος στην θεραπεύτριά του-ψυχολόγο τα εξής ” Μπορεί να θεωρείς ότι δεν έχω συναισθήματα όμως κι εγώ αισθάνομαι όπως κι εσύ, απλά στο δείχνω με διαφορετικό τρόπο!” Δυστυχώς δεν έχω σημειώσει την πηγή της συγκεκριμένης παράθεσης διότι απλά την αντέγραψα σε ένα τετράδιό μου για να μου θυμίζει την προσπάθεια που χρειαζόμαστε τελικά ίσως όλοι στο να επικοινωνήσουμε αυτά που αισθανόμαστε ή σκεφτόμαστε.
    Για παράδειγμα οι ηχολαλίες από εκπομπές που κάνει ή και από τα παιδιά ή την δασκάλα στο εδώ και τώρα θέλουν κάτι να πουν ΠΑΝΤΑ! Ποτέ δεν είναι τυχαίες. Ίσως ακόμα και να τον/την βοηθούν να ηρεμήσει επειδή το αισθητηριακό του/της σύστημα έχει υπερφορτωθεί ή ακόμα και υπολειτουργεί και γιαυτό χρειάζεται να το τονώσουν.
    Συμβουλεύω λοιπόν μια καλή , με σεβασμό και υπομονή συνάντηση με τους γονείς/κηδεμόνες, μια συζήτηση με κάποιον ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό από το κοντινότερο σχολείο ειδικής αγωγής.
    Πάντως διαβλέπω ότι είναι τυχερός ο μικρούλης ή η μικρούλα διότι του έτυχε πιστεύω από τα λίγα που διάβασα μια καλή δασκάλα.
    Καλή συνέχεια σε όλους και σε όλες!

    • Βέβαια τώρα συνειδητοποίησα το περασμένο της ημερομηνίας…Δεν πειράζει καλή καρδιά!

  5. Χαίρομαι πολύ που απαντήσατε στη φίλη νηπιαγωγό. Σίγουρα η συμβουλή σας και ο σχολιασμός σας θα βοηθήσει και άλλους συναδέλφους.
    Σας ευχαριστούμε και πάλι…Καλό καλοκαίρι 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *