Χαράξεις, παζλ και μωσαϊκά


PictureΣτόχοι-Διδακτικές οδηγίες

-Βασικός στόχος του κεφαλαίου αυτού είναι να ασκήσει και να αναπτύξει τις δεξιότητες των παιδιών που έχουν σχέση με τη χρήση του σχήματος σε γεωμετρικές καταστάσεις. Οι δεξιότητες αυτές σχετίζονται με την ανάγνωση και τη χρήση γεωμετρικών σχημάτων και σύνθετων εικόνων, οι οποίες προκύπτουν από τη σύνθεση γεωμετρικών σχημάτων.
– Ένας άλλος στόχος είναι η άσκηση της δεξιότητας των μαθητών στη χάραξη γραμμών με το χάρακα. Στο πλαίσιο του μαθήματος αυτού η χάραξη γραμμών εξειδικεύεται σε γεωμετρικά σχήματα (τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο).
– Επιδίωξή μας είναι επίσης η ενασχόληση των μαθητών με καταστάσεις τύπου παζλ, προκειμένου να μάθουν να ανασυνθέτουν ένα σχήμα από τα συστατικά μέρη του.
– Στόχος μας, τέλος, είναι να ασκηθούν οι μαθητές σε δεξιότητες οπτικής ανάλυσης και συμπλήρωσης του μωσαϊκού.

πηγή: βιβλίο δασκάλου, Μαθηματικά Α τάξη


Φύλλο εργασίας 1



 
 
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ


ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ


Παιχνίδι με τάγκραμ


Φτιάχνω τάγκραμ

και μερικά βιντεάκια

This entry was posted in Uncategorized and tagged , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *