Υπολογίζω με πολλούς τρόπους: Το συμπλήρωμα του 100

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ

PictureΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
Οι μαθητές να μπορούν να κάνουν νοερούς υπολογισμούς με πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100, με εκτίμηση και ακρίβεια.

Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να :

  • Βρίσκουν τη διαφορά ενός διψήφιου από το 100 με το συμπλήρωμα ή τη διαδοχική αφαίρεση (πάτημα στη δεκάδα)
  • Φτιάχνουν ένα πρόβλημα με προϋποθέσεις
  • Συμπληρώνουν ένα πρόβλημα ώστε να μπορεί να λυθεί
  • Επαληθεύουν έναν νοερό υπολογισμό (με την αντίστροφη πράξη)
  • Συνεργάζονται σε ομάδα για την επίτευξη μιας δραστηριότητας

πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


Φύλλο εργασίας 1 (έγχρωμο)

This entry was posted in Uncategorized and tagged by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *