Οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να ερευνούν προβληματικές καταστάσεις σε διαφορετικά πλαίσια και να χρησιμοποιούν διαφορετικές στρατηγικές νοερών υπολογισμών
Αναλυτικά οι μαθητές πρέπει να μπορούν να:
- Αξιοποιούν τις πληροφορίες ενός προβλήματος που δίνονται μέσα από εικόνα
- Μοντελοποιούν τα δεδομένα ενός προβλήματος με σκίτσο (ζωγραφίζοντας)
- Μπορούν να ακολουθήσουν λεκτικές οδηγίες
- Προσδιορίζουν κόμβους και κινούνται στο καρτεσιανό επίπεδο
- Ελέγχουν την διαδικασία επίλυσης προβλήματος με εποπτικό υλικό
- Συνεργάζονται με τον διπλανό τους για την επίλυση ενός προβλήματος.
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Φύλλο εργασίας 1 (έγχρωμο)
Φύλλο εργασίας 2 (έγχρωμο)