Ο χρόνος

ΣΤΟΧΟΙ

Μέσω του μαθήματος αυτού επιδιώκουμε την άσκηση των μαθητών ώστε να καταστούν ικανοί να:

 

  • τοποθετούν στη σειρά τις διαδοχικές φάσεις της εξέλιξης γεγονότων μικρής και μεγάλης χρονικής διάρκειας
  • εκτιμούν κατά προσέγγιση τη χρονική διάρκεια των γεγονότων
  • χειρίζονται σωστά το ακόλουθο λεξιλόγιο, πάντοτε μέσα στο ανάλογο επικοινωνιακό πλαίσιο: “μέρα-νύχτα (ημερονύχτιο)”, “πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ”, “προχθές-χθες-σήμερα-αύριο-μεθαύριο”, “πριν-τώρα-μετά-ύστερα”, “νωρίς-νωρίτερα-αργά-αργότερα”, “χρόνος-έτος”, “ημέρες της εβδομάδας”, “μήνες”, “έτος”

πηγή: βιβλίο δασκάλου, Μαθηματικά Α τάξης

Φύλλο εργασίας 1

Καρτέλες με τις ημέρες, τους μήνες και τις εποχές

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
6.41 Στον κινηματογράφο     
Η έννοια του χρόνου / jele.gr                           Χρονική ακολουθία



 
 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

One thought on “Ο χρόνος

  1. Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *