ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟΧΟΙ (ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ X,χ)
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης λάχανο.
- Επισημαίνεται η απόστροφος
Ορθογραφία: Πάτησα ένα χαλίκι
…………………………………………………………………………..
- Τα παιδιά δημιουργούν το βιβλίο του γράμματος
- Ζητείται από τα παιδιά να υποθέσουν τη συνέχεια της ιστορίας, να τη γράψουν και να την εικονογραφήσουν.
- Πραγματοποιούνται ασκήσεις φωνολογικής επίγνωσης. Με την αντιστροφή των γραμμάτων αχνά τα παιδιά συνθέτουν διαφορετικό επιφώνημα , παίζοντας παράλληλα με τις εκφράσεις του προσώπου την αλλαγή συναισθήματος. Με αφορμή τα στιχάκια της σελίδας της σελίδας 57 παίζουμε με τις λέξεις λάχανα, χάχανα, έχανα
- Εξηγείται η μεταφορική έκφραση ” Πάλι θάλασσα τα έκανες”
- Ο/η εκπαιδευτικός φέρνει και διαβάζει στην τάξη βιβλία με γλωσσοδέτες. Παρακινεί τα παιδιά να ζητήσουν από την οικογένειά τους να τους πουν και να τους γράψουν γλωσσοδέτες που γνωρίζουν. Φτιάχνουν βιβλίο της τάξης με γλωσσοδέτες, το αναπαράγουν και το χαρίζουν στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Συλλαβική μέθοδος (χ)(έγχρωμο)
Συλλαβική μέθοδος(χ)(ασπρόμαυρο)
Χάσαμε τη γάτα (έγχρωμο)
Χάσαμε τη γάτα (ασπρόμαυρο)
Καρτέλα με το Χ Χι Χ χ (για αμβλύωπες)
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Συλλαβική μέθοδος(χ) (για αμβλύωπες)
Χάσαμε τη γάτα (για αμβλύωπες)
Προτάσεις με το Χ
•Η Χαρά έχασε το χάρακά της.
•Ένα χελιδόνι κάθισε στο παράθυρό μου.
•Ο Χάρης οδήγησε το μηχανάκι του.
•Έχουμε πολλά λαχανικά στον κήπο μας.
•Η Χαρά πάτησε έναν αχινό στην παραλία.
•Περάσαμε χαρούμενες διακοπές στο χωριό.
•Ο Χάρης μου χάρισε μια γόμα.
•Γέμισε χιόνι η στέγη μας.
•Ο Γεράσιμος αγόρασε ένα μηχανάκι.
•Χάρηκα που πήρα άριστα στα μαθήματα.
•Με το χιόνι κατέβηκε ένας λύκος στο χωριό.
•Έχω ένα χαλί στο δωμάτιό μου.
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Το γράμμα Χ Ποιος τρώει το χορτάρι (Χ,χ)
πηγή:www.stintaxi.com
και ένα βιντεάκι…