ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης κόκορας
Ορθογραφία: νερό
………………………………………………………………………………….
- Τα παιδιά δημιουργούν το βιβλίο του γράμματος
- Με αφορμή τις λέξεις κόκορας-κόρακας του κειμένου, ο/η εκπαιδευτικός οργανώνει παιχνίδια φωνολογικής επίγνωσης. Π.χ Πάνος-νάνος, σακάκι-καπάκι κτλ.Σκοπός της δραστηριότητας είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι αλλάζοντας ένα γράμμα ή μία συλλαβή ή διαφοροποιώντας τη σειρά τους σχηματίζονται νέες λέξεις με νέο, διαφορετικό, νόημα.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ρικόκερος και κόκορας (έγχρωμο)
Ρινόκερος και κόκορας (ασπρόμαυρο)
Συλλαβική μέθοδος (Ρ)(έγχρωμο)
Συλλαβική μέθοδος (Ρ) (ασπρόμαυρο)
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Ρινόκερος και κόκορας (για αμβλύωπες)
Συλλαβική μέθοδος (για αμβλύωπες)
Καρτέλα με το Ρ Ρο Ρο για αμβλύωπες
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
πηγή: http://pelekanou.blogspot.gr/
και ένα βιντεάκι σχετικό…
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Η ρωγμή στη γέφυρα (Ρ,ρ) Το γράμμα Ρπηγή : http://www.stintaxi.com
Pingback: Γλώσσα Α τάξη | e-mathima
Pingback: Γλώσσα Α τάξη | e-mathima