ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης κόκορας
Ορθογραφία: νερό
………………………………………………………………………………….
- Τα παιδιά δημιουργούν το βιβλίο του γράμματος
- Με αφορμή τις λέξεις κόκορας-κόρακας του κειμένου, ο/η εκπαιδευτικός οργανώνει παιχνίδια φωνολογικής επίγνωσης. Π.χ Πάνος-νάνος, σακάκι-καπάκι κτλ.Σκοπός της δραστηριότητας είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι αλλάζοντας ένα γράμμα ή μία συλλαβή ή διαφοροποιώντας τη σειρά τους σχηματίζονται νέες λέξεις με νέο, διαφορετικό, νόημα.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ρικόκερος και κόκορας (έγχρωμο)
Ρινόκερος και κόκορας (ασπρόμαυρο)
Συλλαβική μέθοδος (Ρ)(έγχρωμο)
Συλλαβική μέθοδος (Ρ) (ασπρόμαυρο)
Καρτέλες : Ρα Ρι Ρο
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Ρινόκερος και κόκορας (για αμβλύωπες)
Συλλαβική μέθοδος (για αμβλύωπες)
Καρτέλα με το Ρ Ρο Ρο για αμβλύωπες
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
πηγή: http://pelekanou.blogspot.gr/
και ένα βιντεάκι σχετικό…
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Η ρωγμή στη γέφυρα (Ρ,ρ) Το γράμμα Ρπηγή : http://www.stintaxi.com