ΣΤΟΧΟΙ
Μέσω του κεφαλαίου αυτού επιδιώκεται η άσκηση των μαθητών ώστε να είναι σε θέση να:
- προσανατολίζονται με σημείο αναφοράς τον εαυτό τους
- προσανατολίζονται με σημείο αναφοράς που βρίσκεται έξω από τον εαυτό τους
- χρησιμοποιούν γλωσσικές εκφράσεις που περιέχουν τους εξής όρους: “μέσα”, “έξω”, “δίπλα”, “ανάμεσα”, “πάνω”, “κάτω”, “μπροστά”, “πίσω”, “δεξιά”, “αριστερά”
πηγή: βιβλίο δασκάλου, Μαθηματικά Β τάξης
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
1. Προμαθηματικές έννοιες- πάνω-κάτω
2. Προμαθηματικές έννοιες-μεγαλύτερο-μικρότερο (α)
3. Προμαθηματικές έννοιες-μεγαλύτερο-μικρότερο (β)
4. Προμαθηματικές έννοιες – κοντά-μακριά
5. Προμαθηματικές έννοιες-μέσα-έξω
6. Προμαθηματικές έννοιες- ψηλό-κοντό
7. Προμαθηματικές έννοιες- ζευγαράκια
8. Προμαθηματικές έννοιες-δεξιά-αριστερά
9. Προμαθηματικές έννοιες-σχήματα
10. Προμαθηματικές έννοιες- αριθμοί
Παιχνίδι προσανατολισμού-RamKid Προσανατολισμός στο χώρο
πηγή: http://www.stintaxi.com/
Pingback: Μαθηματικά Α τάξη | e-mathima