Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών (α)

PictureΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

Οι μαθητές θα πρέπει να είναι ικανοί να διαχειρίζονται τριψήφιους αριθμούς σε καθημερινά προβλήματα αξιοποιώντας νοερούς υπολογισμούς.
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:

  • Βρίσκουν το μισό και το διπλάσιο σε απλούς τριψήφιους αριθμούς.
  • Χρησιμοποιούν την προπαίδεια για να λύνουν προβλήματα αγορών.
  • Συνθέτουν και να αναλύουν αριθμούς τριψήφιους σε ίδιους ή διαφορετικούς όρους ανάλογα με το πρόβλημα που έχουν να λύσουν .
  • Συνεργάζονται σε ομάδες των τεσσάρων.

πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου

This entry was posted in Uncategorized and tagged by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

3 thoughts on “Λύνω προβλήματα: Στρατηγικές νοερών υπολογισμών (α)

  1. Είμαι δασκάλα στις Αχαρνές της Αττικής και επιθυμώ να εγγραφώ στο site.

    • Γεια σας,
      δε χρειάζεται να κάνετε κάποια εγγραφή στο site. Το υλικό είναι ελεύθερο για όλους.
      Σας ευχαριστώ πολύ 🙂

  2. Δεν έχω λόγια για την καταπληκτική δουλειά σας. Απλή και στοχευμένη. Με βοήθησε πάρα πολύ σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Το Ευχαριστώ είναι λίγο!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *