ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
Οι μαθητές θα πρέπει να προβλήματα μερισμού χρησιμοποιώντας διάφορες στρατηγικές νοερών υπολογισμών.
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
- Επιλέγουν τις κατάλληλες στρατηγικές στην επίλυση ενός προβλήματος.
- Χρησιμοποιούν την προπαίδεια (διαδοχική πρόσθεση) ως στρατηγική επίλυσης προβλημάτων διαίρεσης μερισμού.
- Χρησιμοποιούν την επιμεριστική ιδιότητα του πολλαπλασιασμού ως προς την πρόσθεση και την αφαίρεση.
- Μπορούν να χρησιμοποιούν την επιμεριστική ιδιότητα της διαίρεσης ως προς την πρόσθεση.
- Εργάζονται σε ομάδες των τεσσάρων.
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου