Χρησιµοποιώντας το εν λόγω διδακτικό υλικό δάσκαλος και μαθητές έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν αρµονικά, να ερευνήσουν, να παρατηρήσουν,να διαπιστώσουν, να κρίνουν και συγκρίνουν,να συζητήσουν και να συμπεράνουν µε τελικό στόχο να είναι επαρκείς χρήστες της Ελληνικής γλώσσας και στηριζόµενοι σ’ αυτήν να ενταχθούν οµαλά στην ελληνική κοινωνία.Με τις απαιτούµενες προσαρµογές, επεκτάσεις, τροποποιήσεις και προσθήκες μπορεί να καταστεί κατάλληλο υλικό για όλους τους µαθητές. Η όλη φιλοσοφία και η διάρθρωσή του υλικού κινήθηκαν στο πλαίσιο µιας ανανεωµένης διδακτικής και επιστηµονικής αντίληψης που αποβλέπει στο να µετατρέψει την αίθουσα διδασκαλίας από χώρο τυποποιηµένης εργασίας σε εργαστήριο παρατήρησης, έρευνας και ανακάλυψης της νέας γνώσης.
Πατήστε τις παρακάτω εικόνες ή συνδέσμους για να δείτε το περιεχόμενο των αντίστοιχων βιβλίων
Πρώτο επίπεδο διδασκαλίας Δεύτερο επίπεδο διδασκαλίας
Βιβλίο δασκάλου
Υλικό κυκλοφοριακής αγωγής