ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης σαλάτα
- Κατά τη συμπλήρωση των ασκήσεων ο/η εκπαιδευτικός επισημαίνει τη χρήση του τόνου. Από το κεφάλαιο αυτό και εξής βοηθά τα παιδιά να προσθέτουν τον τόνο στην κατάλληλη θέση , όταν συμπληρώνουν τις ασκήσεις , όπως στην άσκηση 3 του Τ.Ε.
………………………………………………………………………………………………………………..
- Τα παιδιά συνθέτουν το βιβλίο του γράμματος.
- Ο/η εκπαιδευτικός ζητά από τα παιδιά να εντοπίσουν το τελικό ς στα ονόματα των αγοριών της τάξης καθώς και σε άλλα αντρικά ονόματα του περιβάλλοντός τους.
- Με αφορμή την άσκηση 4 του Τ.Ε. τα παιδιά κάνουν ένα εικονογραφημένο κατάλογο με τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν τη σαλάτα της τάξης.
- Συζητούν για τα αγαπημένα τους ζώα και φτιάχνουν ομαδικά μία αφίσα.
- Ο/η εκπαιδευτικός διαβάζει στην τάξη το ποίημα “Τα σαλιγκάρια” του Γιώργου Μαρίνου από το βιβλίο Τα τραγούδια μου (Κέδρος, Αθήνα 1994). Τα παιδιά φτιάχνουν ομαδικά δικά τους στιχάκια για το σαλιγκάρι.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Καρτέλα με το Σ Σίγμα Σ για αμβλύωπες
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Φύλλο εργασίας 1 (για αμβλύωπες)
Συλλαβική μέθοδος (για αμβλύωπες)
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
πηγή: http://pelekanou.blogspot.gr/
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Το γράμμα Σ Ο Σοφός παρατηρεί τη σελήνη (Σ,σ,ς)
πηγή:http://www.stintaxi.com
και μερικά ωραία βιντεάκια…