ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
Οι μαθητές να είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με καταστάσεις μερισμού, χρησιμοποιώντας διάφορες στρατηγικές (η έννοια της διαίρεσης ως διαδοχική αφαίρεση ή ως αντίστροφη διαδικασία από τον πολλαπλασιασμό)
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
- Μοιράζουν δίκαια, είτε αφαιρώντας διαδοχικά ανά 1 είτε ανά 2, ανά 3 κτλ(η διαίρεση ως διαδοχική αφαίρεση) και να αναγνωρίζουν το σύμβολο :
- Χρησιμοποιούν την προπαίδεια (διαδοχική πρόσθεση) ως στρατηγική επίλυσης προβλημάτων μερισμού.
- Χρησιμοποιούν την επιμεριστική ιδιότητα του πολλαπλασιασμού ως προς την πρόσθεση και την αφαίρεση
- Λύνουν προβλήματα που απαιτούν την χρήση προπαίδειας
- Εργάζονται σε ομάδες τεσσάρων ατόμων
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου
Ο τρόπος που έχετε χωρίσει τα ψαράκια στο φυλλάδιο 2 είναι λάθος. Μοιράζω το 18 σε 3 κομμάτια :6+6+6.
Γιατί χρησιμοποιείτε το ξενικό σύμβολο της διαίρεσης και όχι το δικό μας το “:”δηλαδή την άνω και κάτω τελεία;
Ντροπή σας!!!!!! στην Ελλάδα απευθύνεστε σε Ελληνόπουλα και όχι σε αλλοδαπούς. Ειδάλλως κλείστε την σελίδα και άντε στα σπίτια σας….