ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (ΕΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ είμαι)
Στο κεφάλαιο περιέχεται ένα εκτενές απόσπασμα από Το γαϊτανάκι της Ζωρζ Σαρή (Πατάκης, Αθήνα, 2004). Στις σελίδες του βιβλίου που παρατίθενται έχουν τηρηθεί η εικονογράφηση και τα τυπογραφικά στοιχεία της πρώτης έκδοσης.
Ορθογραφία: 1η. Εγώ, όταν ήμουν μικρός, έτρεχα συνέχεια και δεν σταματούσα. (Από το πλαίσιο με το γλωσσικό φαινόμενο, σ.60 του Β.Μ.)
2η. Μαζί με την αρκούδα ήταν και το αρκουδάκι της που έπαιζε.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Το ρήμα είμαι
Ένας από τους στόχους του κεφαλαίου αυτού είναι η εξοικείωση των μαθητών με την ορολογία των διαστάσεων των μεγεθών. Συνήθως τα παιδιά αυτής της ηλικίας αποδίδουν όλα τα επίθετα συγκριτικού βαθμού όπως “μεγαλύτερο”, “ψηλότερο”, “μακρύτερο”, “πιο μακρύ” και “πιο χοντρό” , με τη λέξη “μεγαλύτερο”. Στο πλαίσιο του μαθήματος αυτού επιβάλλεται λοιπόν να ασχοληθούμε με δραστηριότητες οι οποίες οδηγούν τους μαθητές σε διαφοροποίηση των όρων “υψηλό-χαμηλό”, “μακρύ-κοντό”, “πλατύ-στενό” και “χοντρό- λεπτό”.
Ένας άλλος στόχος που επιδιώκεται μέσω του μαθήματος αυτού είναι να μάθουν οι μαθητές να διατάσσουν διάφορα ομοειδή αντικείμενα σύμφωνα με μία από τις προαναφερόμενες διαστάσεις.
πηγή: Μαθηματικά Α δημοτικού, βιβλίο δασκάλου
Σύγκριση μεγεθών-Ορολογία (έγχρωμο)
Σύγκριση μεγεθών-Ορολογία (ασπρόμαυρο)
Φύλλο εργασίας (για αμβλύωπες)
Για περισσότερα φύλα εργασίας πατήστε εδώ
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Το ψάρεμα-έννοιες μεγεθών
Το γεμάτο καλάθι- έννοιες μεγεθών
πηγή: jele.gr