Στην προηγούμενη τάξη οι μαθητές έμαθαν να χρησιμοποιούν το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του, για να μετρούν το μήκος. Στο κεφάλαιο αυτό προτείνουμε στους μαθητές καταστάσεις που περιλαμβάνουν μετρήσεις μήκους. Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι του παρόντος κεφαλαίου είναι οι μαθητές να :
- αντιμετωπίσουν καταστάσεις από την καθημερινή ζωή που απαιτούν μέτρηση μήκους και να χρησιμοποιούν το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του.
- ξέρουν να χρησιμοποιούν ως μονάδα μέτρησης το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του , δηλαδή το εκατοστό και το χιλιοστό.
- να μάθουν τις σχέσεις μεταξύ του μέτρου , του εκατοστού και του χιλιοστού και να μπορούν να μετατρέπουν ένα μήκος από τη μία μονάδα μέτρησης στην άλλη.
- μπορούν να διαβάζουν και να ερμηνεύουν πίνακες και δεδομένα από αποτέλεσμα μετρήσεων.
- ασκηθούν περαιτέρω στις πράξεις με διψήφιους και τριψήφιους αριθμούς και στις σχέσεις μεταξύ τους ως μονάδων μήκους.
πηγή: Μαθηματικά Γ τάξης, βιβλίο δασκάλου
Γ2 ταξη δημοτικου
21/10/2018
Γεια σας
Ωραία τα φύλλα εργασίας σας, η δασκάλα της κόρης μου τα χρησιμοποιεί πολύ συχνά .
Στο φύλλο εργασίας 4 για τη μέτρηση μήκους με εκατοστά και χιλιοστά ο χάρακας είναι βαθμονομημένος σε ίντσες και όχι σε εκατοστά. Δυστυχώς αναπαράγεται χωρίς έλεγχο από τους δασκάλους με αποτέλεσμα λάθος μετρήσεις από τους μαθητές και σύγχυση στους γονείς.
Σας ευχαριστώ πολύ
Σας ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να αφαιρέσω το συγκεκριμένο φύλλο εργασίας, προκειμένου να μην δημιουργεί σύγχυση στους μαθητές μας.