ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Επισημαίνεται η ορθογραφία της κατάληξης του γ προσώπου της ενεργητικής φωνής των ρημάτων.
Ορθογραφία: Το σκυλάκι θέλει να πάει στο σχολείο.
- Τα παιδιά προχωρούν στη δημιουργία του βιβλίου του ει.
- Ο/η εκπαιδευτικός φέρνει στην τάξης αγγελίες σχετικές με το θέμα. Τα παιδιά συζητούν ποια είναι τα απαραίτητα στοιχεία μιας τέτοιας αγγελίας. Τα καταγράφουν σε λίστα. Συντάσσουν με τη βοήθεια του δασκάλου τη δική τους αγγελία. Η δραστηριότητα αυτή συνεχίζεται και στο επόμενο κεφάλαιο.
- Συζητούν για το πως φροντίζουν οι άνθρωποι τα ζώα που ζουν κοντά τους.
- Οι μαθητές κόβουν εικόνες από περιοδικά ή εφημερίδες που δείχνουν κάποιον άνθρωπο ή ζώο να κάνει κάτι και γράφουν λεζάντα για κάθε εικόνα. Π.χ. Ο κύριος οδηγεί αυτοκίνητο.
Κάθε παιδί με παντομίμα αναπαριστά μία ενέργεια. Τα υπόλοιπα παιδιά γράφουν τι κάνει ο/η συμμαθητής/τριά τους.
Προτείνεται η ανάγνωση των βιβλίων “Το μυστικό μου σκυλάκι” της Τίλντε Μίχελς (Πατάκης, Αθήνα, 1999)και “Απωλέσθει πράσινος σκύλος” του Πασκάλ Μπιέ (Ζεβρόδειλος, Αθήνα, 2000)
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
καρτέλα ει EI γρήγορη ανάγνωση
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΕΣ
Συλλαβική μέθοδος (ει) (για αμβλύωπες)
Το δίφθογγο φωνήεν ει (για αμβλύωπες)
Το καπέλο περπατάει (για αμβλύωπες)
Προτάσεις με το ει
•Η Ειρήνη πήγε στη θεία της .
• Εκεί πάει με το λεωφορείο .
• Στο λεωφορείο κόβει μισό εισιτήριο .
• Ο Θανάσης είναι μαθητής του ωδείου.
• Του αρέσει η μουσική .
• Είδαμε τις ειδήσεις στην τηλεόραση.
• Στη συνέχεια είχε επίδειξη μόδας .
• Εμείς πάμε στο σχολείο με τα πόδια.
• Εμείς είμαστε καλοί μαθητές.
• Ο παππούς πήγε στο φαρμακείο να πάρει να χάπια του.
• Κέρδισα στο λαχείο!
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Πηγή: http://www.jele.gr, http://www.stintaxi.com