ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (ΧΡΗΣΗ ΑΟΡΙΣΤΟΥ)
Ορθογραφία: Το σπουργίτι έψαξε και βρήκε τη μπάλα.
- Ο/η εκπαιδευτικός καλό είναι να ζητήσει από τους μαθητές να γράψουν το ημερολόγιό τους για ένα σαββατοκύριακο και να το διαβάσουν στην τάξη.
- Στο Τ.Ε. οι μαθητές εξασκούνται στη μεταφορά κειμένου από τον Ενεστώτα στον Αόριστο και αντίστροφά
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Ο Ντροπαλός κηπουρός – Παρελθόν / παρόν / μέλλον
Ο αγώνας – Υποκοριστικά: άκι, ούλα, ίτσα
πηγή: jele.gr