ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
- Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης Τ
- Υποδεικνύεται η λέξη τι την οποία μαθαίνουν ολικά
- Επισημένεται το άρθρο η στον τίτλο
……………………………………………………………………………………………….
- Τα παιδιά συνθέτουν το βιβλίο του γράμματος
- Οι μαθητές αναγνωρίζουν και διαβάζουν τις λέξεις πατάτα, πίτα της άσκησης στη σελ.25 του Β.Μ.
- Ο/η εκπαιδευτικός περιγράφει ένα απλό αντικείμενο και γράφει την ερώτηση “τι είναι” στον πίνακα (π.χ. μέσα σε αυτή βάζουμε τα πράγματά μας για να έρθουμε στο σχολείο. Τι είναι;). Ζητά από τους μαθητές να μαντέψουν. Οι μαθητές στη συνέχεια κάνουν δικά τους μικρά αινίγματα. Κάθε φορά δείχνουν το τι στη ερώτηση που κάνουν.
- Με αφορμή την αναφορά στο ταξίδι με τρένο, ο/η εκπαιδευτικός φέρνει στην τάξη εισιτήρια από διάφορα μέσα αναφοράς και φυλλάδια με δρομολόγια. Τα συγκρίνουν και συζητούν για τη χρήση τους και το γραπτό περιεχόμενό τους.
- Ο/η εκπαιδευτικός με αφορμή την εικόνα στο Τ.Ε., φέρνει στην τάξη τηλεκάρτες και τηλεφωνικό κατάλογο και συζητούν για τη χρήση τους.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τιτίνα, η κότα
Αντιγραφή Τ,τ
Τιτίνα, η κότα (για αμβλύωπες)
Καρτέλα με το Τ Ταφ Ταφ (για αμβλύωπες)
ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
πηγή: http://pelekanou.blogspot.gr/
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Το γράμμα Τ Ένα κομμάτι τούρτα (Τ,τ)
πηγή:http://www.stintaxi.com
και μερικά ωραία βιντεάκια