Καράβια

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

KarabiaΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

  • Χρήση διαλυτικών.

 

Ορθογραφία:1η Θέλω να ταξιδέψω με ένα καΐκι .(από το πλαίσιο με το γλωσσικό φαινόμενο, στη σ.36, του Β.Μ.)

2η Μαϊμού, κοίτα τον εαυτό σου και μη με κοροϊδεύεις.

  • Στη σ. 37 του Β.Μ δίνονται απλοί περιγραφικοί ορισμοί διάφορων τύπων πλοίων. Με τον όρο πλοίο εννοείται κάθε πλεούμενο. Σκοπός της πρώτης άσκησης είναι οι μαθητές να επεξεργαστούν τις πληροφορίες που διάβασαν για τα πλοία, ώστε να κατηγοριοποιήσουν τις φωτογραφίες. Οι απαντήσεις με τη σειρά είναι: καΐκι, εμπορικό πλοίο, υπερωκεάνιο. Στη δεύτερη άσκηση επιχειρείται η ολοκλήρωση από τα παιδιά του περιγραφικού ορισμού της βάρκας. Πολύ μικρό πλοίο για κοντινές βόλτες και για ψάρεμα. Κινείται με μηχανή και κουπιά. Αφού τα παιδιά συμπληρώσουν στο Β.Μ. τον ορισμό της βάρκας, προσπαθούν προφορικά, με τις λέξεις της άσκησης που δε χρησιμοποιούνται, να δώσουν αντίστοιχα τον ορισμό του ποδηλάτου.
  • Στην άσκηση 1 του Τ.Ε. οι μαθητές ασκούνται και πάλι στη διατύπωση ενός απλού ορισμού. Καλό είναι τα παιδιά να ανατρέξουν στο Εικονογραφημένο Λεξικό Α, Β, Γ Δημοτικού για να βρουν τους ορισμούς άλλων σχετικών λέξεων που περιέχονται στην ενότητα, π.χ. κατάρτι.
  • Ο/η εκπαιδευτικός φέρνει στην τάξη βιβλία με πλοία.
  • Προτείνεται η επίσκεψη σε Ναυτικό μουσείο ή λιμάνι

Πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , by emathima13. Bookmark the permalink.

About emathima13

Είμαι δασκάλα ειδικής αγωγής και κατάγομαι από τα Ιωάννινα. Σκοπός αυτού του site είναι να μπορώ να μοιραστώ εκπαιδευτικό υλικό και ιδέες με γονείς και συναδέλφους, προκειμένου να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά και να τους παρέχουμε δεξιότητες και γνώσεις με πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο τρόπο. Ελπίζω και εύχομαι το emathima.gr να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για τον δάσκαλο και το γονιό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *