Πρόκειται για το επαναληπτικό μάθημα και προσφέρεται για διαισθητική εξάσκηση στην ονομαστική ενικού και πληθυντικού αριθμού των αρσενικών ουσιαστικών σε -ος.
- Τα παιδιά σε ομάδες επιλέγουν δύο ζώα διαφορετικά από αυτά του ποιήματος και διηγούνται τις μεταξύ τους διαφωνίες, λαμβάνοντας υπόψη τον τόπο και τις συνθήκες διαβίωσης.
- Τα παιδιά χωρίζουν το ποίημα σε επεισόδια και το εικονογραφούν
- Στην άσκηση 5 του Τ.Ε παρουσιάζονται 4 έργα με κεντρικό θέμα σκύλους: Ο πρίγκιπας Φίλιππος ο Ευτύχης (λεπτομέρεια) του Ντιέγκο Βελάσκεθ ντα Σίλβα (17ος αιώνας) , Κοπέλα με άσπρο σκύλο (λεπτομέρεια) του Λούσιαν Φρόιντ (20ος αιώνας), Η Σταχτοπούτα του Γουίλιαμ Γουέγκμαν (20ος αιώνας), και Η Εξέταση των σκύλων (λεπτομέρεια) του Νικόλαου Γύζη (19ος αιώνας).Με αφορμή τους πίνακες αυτούς, συζητείται στην τάξη το πως ο κάθε ζωγράφος απεικόνισε το σκύλο. Κάθε παιδί γράφει ένα δικό του τίτλο κάτω από κάθε έργο. Ο τίτλος και ο ζωγράφος κάθε έργου δίνονται στη σελίδα 19. Οι δραστηριότητες στοχεύουν στην ανάπτυξη και καλλιέργεια του προφορικού λόγου και στην αισθητική αγωγή.
πηγή: Γλώσσα Α τάξης, βιβλίο δασκάλου
Δυο φίλοι
και ένα βιντεάκι…
Pingback: Γλώσσα Α τάξη | e-mathima
EXCELLENT WORK! Ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!